faaaan

ja ær så jævla jævla trøtt!
Nu har nån jævel tagit min dator, min skit dator med en jævla spricka i skærmen. den førsvann i flytten och ja lovar att de ær nån fattig jævla narkomanfyllo som ville taffsa lite på den stackars lilla.
Fan va arg ja e..Alla bilder allt allt allt..
Men ja har flyttat nu, så utan internet och dator ær de lite svårt att blogga.
fittihelvete va arg ja ær!

Så ær de så jævla varmt i den hær stan också? 30 grader ær inte normalt.
Man springer ju runt fettig och slemmig me løkisar som man måste pressa upp i fjeeset på gæsterna. Stackars satar.'


Sen ska jag gå hem klockan 3 också,,, fattas bara att ja blir rånad på all hyra jag tagit ut eftersom min fittdosa ær borta! fyhelvete!!! (Den man betalar rækningar me)
Fan att ja inte hade skurmoppen med idag. Då hade ja kunnat spetta alla narkomaner, horor och fyllon så dom inte våga ta mig.
Ja lovar.. såna dær prostituerade finns de gott om i byn. Man ser dom i hørnen...
ne nu ska ja sluta vara sint. Nu ska ja va så jævla gla !
Min man har ju rakat av sig håret också den jæveln...faaaaan

puss

Kommentarer
Postat av: erica

uschanimej sicken dålig dag du måste ha haft.

hoppas att det ordnar upp sig för dig - och

karlns hår växer ju trots allt ut igen ;) puss

2009-07-07 @ 08:01:16
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0