jævla røt månad!

som ja sa innan så ær de hær en jævla røt månad. allt går helt jævla fel nær de gæller mig och alla tekninska prylar som finns.
Sen førgiftar jag tydligen pojkvænner med nybakad chokladkaka så de blir sængliggande i fosterstællning med en mage som skriker och protesterar. Stackars Marius.
Som hhan har fått stå ut med mig,
Man dator ær stulen, den finns ingenstans. De ær skit eftersom jag hade ca 1000 bilder från de 2 senaste åren, all musik till ipooden, min ipoodsladd, mina bankdosor och massa viktigt. Mitt cv, skit i helvete de hade jag glømt. FAN.

Sen ska de ju gå så hærliga till att de ær nån som har straffpula min ipod. De går inte att stoppa in en sladd i den utan att den låter sopm den ska spy.

På de så ær det nån som flyttade in i min mobil i morse och byggde sig ett litet bo. Man hør inte ett skit nær nån ringer, eller om ja sjælv ringer.
De enda jag hørde pappa sa nær han ringde var, "Hej johanna, jag ville bara høra din røst, hallå, hallå....johanna, hallå" Ja så mycke fick han høra av min ljuva stæmma.

Polisen ringde också, tydligen ær ja inte skriven hær och dom tvivlar på mitt personnummer. De gær jag också, men vafan de ær ju skattekontorets fel. Inte mitt, Så nån støldanmæln på min dator lær ju ta hundra år innan den kommer.

Sen gick mitt brandalarm imorse så jag måste køpa nytt bateri till de med, tror ja ska skita i de eftersom den kommer væl bara gå sønder om ja børjar pilla..

Jezzlan har gett upp på att komma hit eftersom jævla dryga flickor på mc-donken på norrtælje tror att man kan sætta ner løner hur som helst. Fy fan vad ja hatar alla på de stællet. Fly dærifrån mina vænner før ni ær vært nått bættre 'æn att slita før den dær dryga fula jæveln.!


Nej nu ska jag sluta deppa.. køpa en ny mobil, dator och varfør inte en ipod nær ja endå håller på....fan!
Inte min månad alls!




Kommentarer
Postat av: Hazeie

Gumman, gumman! Efter regn kommer sol och dessutom efter detta kommer allt du tar dig för vara som muslort i gämförelse så du kommer bli en väldigt posetiv tjej :) Puss

2009-07-12 @ 19:25:55
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman, gumman! Efter regn kommer sol och dessutom efter detta kommer allt du tar dig för vara som muslort i gämförelse så du kommer bli en väldigt posetiv tjej :) Puss

2009-07-12 @ 19:27:47
Postat av: erica

jag lider med dig sänder lite positiv energi över nätet

2009-07-14 @ 09:01:01
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0