barapapapapapa papa paaaaaaaaaaaaapa!


Nu jävlar är jag snart hemma i Bergen igen.
Men nu har jag fått avnjuta lite av de goda svenska som inte finns eller smakar lika i grannlandet.
Twister is the best glass in sweden!
Kebabrulle var ju inte alls gott längre..
Imorse när jag vaknade trodde jag aldrig att jag skulle klara av denna dag. De var skallebank till tusen och vinsmak i munnen.
Jag trodde jag skulle spy 5 ggr men de gick bra att sätta huvet under kranen bara. De är farligt att gå ut med gamla godingar. Men som jag saknat dom. Kebabrullen kan stanna hemma, och spättorna kan komma till mig!

Kommentarer
Postat av: Helen

Näeee va säger du??

Om de finns en himmel så e jag säker på att de växer svensk kebabpizza i träden!

Å Ben å Jerryglass bland gräset... Mmm MUMS! :D

2009-06-26 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0