homehome

jippie yeeehoooo!
Här sitter jag påklädd och klar för att rädda brinnande människor och restauranger.
Idag ska jag och team Naboen rädda alla brinnande själar här i grannlandet.
Brandövning från kl 11.00-13.00
LOVE IT........................ NOT!

Men igår beställdes de biljetter för hemfärd till lilla Svesiiiiaaa.... Så torsdag 18 juni kommer jag och tre norrmän på besök till IKEA, falukorven och mellanmjölkens land.
Och alla som vill får dra och slita på mig i en vecka sen.
YEEEEEEEEEEEEEEEES!




haha...de är så kul att sjunga med i denna norska låt. De går inte!






Tänkte också passa på att berätta att de underbara drinkar jag skulle tryckt i mig i söndag inte blev av eftersom jag klicka på alla fyllon på ricks, aldrig fick beställa och att de var en jävla svensk fest! Fan va sur jag va, så jag gick hem.
Istället blev de en hel fin lång måndag men karl innehållande 3 filmer, Norsk pizza och shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0