NU är de .............kallt

Det här med uppdatering har inte varit min starka sida denna vecka.
Vårt internet e pissigt och funkar när de vill. Sen har jag väl haft för kul för att sätta mig framför datorn.
Solen skiner. Det är helt grymt skönt när man får sitta i solen och kisa med ögonen.
Igår var det fest igen. Blivit mycke av det i helgen.
Fredagen var jag med pojkarna på salsa, sen gick vi vidare till Onkel och slutade på studenten.
Studenten är pinsamt dåligt. Men vi hade trevligt i vårt hörn.
Sen gick jag och Marius till torget och köpte mängder med Fish & Chips. Det är bäst ju mer sås man har! Sen kom tiggarna. Jag började ge dombitar av min fisk. Sen blev dom som ankor som vill ha torrt gammalt bröd.
Dom flockades kring min mat. tillslut fick dom hela min portion för ja palla inte mer varken dom eller mer fisk.

Nu ska jag jobba.
FAAEEN!
Jagn har mycket att skriva. de kommer de kommer mera. Jag lovar




måste ju göra lite reklam för dessa duktiga gossar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0