vi 3

Om 30 minuter ska jag gå till jobbet!
Det är inte ens tolv timmar sen som jag kom därifrån.
Drömmen drömmen drömmen.
Men jag är pigg som en mört som har simmat bort!
Svar till Anna som undra var man gör när man inte ser klart på en film som var skit.
Ja när klockan är 05.00 en torsdagmorgon så sover man.
Jag vet inte vad du brukar göra din lilla lort! ;)



Ja längtar sönder mig till helgen vecka 13.
Då kommer mina pinglor hit. Och alla som inte kunde följa med kommer ångra sig. För det kommer bli mys och fest på hög nivå. Vi kommer uppleva Bergens puls ..haha.
Vi kommer äta gott, shoppa, kalasa, ligga i min säng och måla tå naglarna på varann medans vi pratar skit och kärlek.
Vi kommer vara bakfulla, hungriga törstiga, glada, förväntansfulla, pigga och snygga.
Vi ska dansa, sjunga, hoppa, snacka, skrika, gapa, fika fika fika.
Det kommer bli så galet kul.
Längtar så.
Dessutom kommer ni få uppleva den sista helgen på Övreblekeveien innan flytten bär av och alla familjen kommer splittras. LÄNGTAR EFTER ER!


 




Imorgon ska jag jobba, sen ska Helen firas. Och det kommer göras stort och snyggt!

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0