Jessica Pule!



Igår kom Jezzlan hir. Det var underbart!
Idag och igår var jag sjuk. Inte helt lika underbart. Men klart man offrar sig även om näsan rinner och nysarna kittlar.
Jag välkomnade min tjej med en sparbössa och ett dåligt väder. Vi åt soppa på zuperian och slängde våra paraplyer som gick sönder i blåsten.
I min soppa hitta jag en kycklingbit som såg ut som en snopp.
Vi köpte autografblock till min karl som skulle leka superpappan och vi sprang hem med blöta skor och rinnuga kläder. 
Vi såg på film och sov sen bakade vi scones till middag och drack julebrus. 
gotteligott gott.
 
De ska bli så jäkla kul och se vad de blir för jobb för spettan jezzlan.
Imorgon ska vi marathon söka och tvätta kläder. Låter som drömmen eller hur?



Ett minus vill jag i varje fall ge alla jävla tanter som snackar om svininfluensan.
De var ett tjat om den vid alla bord jag hade på jobbet. Och handspriten. För guds skull, glöm inte handspriten!


 


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

filmerna va super bra som dom andra.. hehe.. hoppas de kommer mer filmer :D kraam

2009-11-04 @ 14:03:57
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0