mys mongo

De regnar idag Igen. Kanske ett av straffen man får stå ut med när man flytta hit.
Eg er sulten! och väntar på att Jezzlan ska sluta jobba så vi kan köpa massa mat ost och dricka lite vin.

Kanske våga oss på en utgång.

Igår serverade vi på en svenskfest och sen åkte vi till jobbet. Jag drack 5 glas vin Jezzlan drack cola.
5 glas är bra insåg jag. Man bir på pickalurven men på ett fnissigt sätt. Man minns allt. Man tappar inte bort saker och man mår som en prinsessa på morgonen.

Morgonen var en av de bästa på länge. Med en frisk och kry man som väckte mig. Hemma gjorda club sandwich till frukost och film till det var dags att gå till jobbet för hans del.
Nu ligger jag här och väntar på en lika härlig fortsättning med Jezzlan!








Kommentarer
Postat av: pelle

men hey, vart har du flyttat? vad har jag nu missat.... suck!

2009-11-16 @ 13:33:16
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0