Är du pepp?

Kanske dags att börja igen?
Solen skiner, imorgon är det 30 års partaj och jag är lycklig!
Jag sitter här utan köksbord men vad gör de? Jag hitta ett nytt rund hörnet på min gata i stan för 1000 kr och de var ju inte illa pinkat.
Men när man har en elräkning på 2500 växer de inte mycket pengar i fickan. Jag som varken har tv eller handuksvärmare.
Men jag tycker det var fint, eller hur mamma?



Igår var jag med flickorna på lunch, det var TAPAS på Escalon.
I LOVE TAPAS!
Imorgon blir det fest. Idag är det 12 timmars jobb.
Måndag är det bakfylla och i torsdags var det vinsmakning innan jobbet. Varför har man inte det varje dag? Man blir ju så mycket gladare på jobbet ;).


I'm back like it or dislike it, mohahahaha....





Kommentarer
Postat av: Lola

Åh vad härligt att du har gjort en comeback! Har saknat att läsa dina inlägg! Läckert köksbord:)puss

2010-03-13 @ 14:42:16
Postat av: Mamma

Fint köksbord, jag tror att stolarna är lite obekväma, men vad gör det när solen skiner, snart är våren här och elräkningen blir billigare och du kan köpa nya. Puss min unge bara bordet är värt 1000spänn.

2010-03-14 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0