bara 10 kr.. kom å kööööp



Jeg har blitt pålagt av min kone, å rydde i garasjen, derfor selger jeg masse hagefigurer i betong i forskjellige størrelser. Mange er slitt men billig, gi bud på det du ønsker å kjøpe. Nå skal "hobbyen min ut av garasjen", som min kone sier, bilen skal inn. Jeg har malt og fikset å støpt figurer som min hobby. Ring meg og kom og se om det er noe du vil gi ett bud på, her kan du gjøre ett godt kjøp hvis du er flink å male, å være litt kreativ.Kan også sende i posten hvis ønskelig.


känner att de suger till i shoppingtarmen när jag ser detta!

Kommentarer
Postat av: jezzlan

hahaha innan jag hade läst klart så trodde jag att det var marius som lånat din blogg för att sälja sina saker. haha vilken fucked up hoppy han har tänkte jag!!

2010-03-17 @ 16:56:16
Postat av: jezzlan

hahaha innan jag hade läst klart så trodde jag att det var marius som lånat din blogg för att sälja sina saker. haha vilken fucked up hoppy han har tänkte jag!!

2010-03-17 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0