FANTASTISKT



Igår var det möte med alla vi fyra servitörer. Möte med bossen.
De var bra, hur ska vi bete oss när någon inte tycker om en maträtt som det inte är fel på?
Vilka gäster är Naboen och hur fantastisk mat vi har, och att vi måste alltid bli bättre.
Som plåster på de sår som aldrig blev av fick vi gå ut och äta allesammans på en av Bergens bästa gourmetrestauranger søtt og salt.
De var fantastiskt gott, 4 rätters med tillhörande vinpaket.
Och till mamma och alla som känner mig väl.
JAG DRACK RÖDVIN!
mina två första HELA glas rödvin i min livshistoria.
Det var ett historiskt ögonblick i mitt liv, och det gick bra.
De är bra jobbat när man är servitör och säljer vin dagarna i enda.

Efter att ha druckit 5 olika sorters vin och ett portvin så gick vi till naboen för att ta ett glas till.
Det blev en 2 magners cider och ett glas rödvin till.

och hur mår jag idag efter denna rödvin, vitvin, cider och portvin blandning?

FANTASTISKT!



Meny Søtt+Salt Restaurant

Sjøkreps
Purreløk, hasselnøtt & pata negra

***

Braisert kalvekjake
Jordskokk & brønnkarse

***

Modne Oster

***

Guanaja krem
melkeis, kanel & kaffe



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du sa att det gick bra,Men tyckte du om det.

I sådana fall så kan vi dricka rödvin och äta ost MUMS

Vilka vuxen poäng Puss min unge

2010-03-23 @ 14:02:43
Postat av: erica

kan inte läsa menyn - när jag försöker mig på att prata norska låter det som att jag ska kräkas.

2010-03-23 @ 15:21:32
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Monica

Takk for i går snuppa:) Så fint bilde av oss!!!

2010-03-23 @ 19:44:07
Postat av: Bögen från Dalarna

Den donkenstudien var gjort i USA så det skiljer sig säkert här i Sverige mot där.. :)

2010-03-23 @ 20:09:07
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0