vad är det med

vad är det med melodifetivalen. Jag hade missat helt att den hade börjat.
En av de bästa sakerna med att jag har Jezzlan här i Bergen är att jag slipper ha henne sjungandes på EMD eller Linda "alla flickor utom jag" Bengtsing.
Nu är det snart slut och jag är lättad. Men vem vet. När hon vart hemma en vecka i påsk har hon nog fått en kärlek till alla nya låtar.. Alcazar är dom med i år eller?? jag gruvar mig.

Men de bästa med att ha min tjej här är att hon är heeeelt underbar att spela bingo med, äta taco tallrik och allt annat..


Om "sockersöta" Darin vinner äter jag upp mina strumpor.

Kommentarer
Postat av: Mao

Hoppas, hoppas, hoppas Darin vinner!! JAG VILL SE DEJ ÄTA STRUMPOR!!! Du skall ha jobbat med dom en hel dag oxå!! Lova det!

2010-03-13 @ 14:46:47
Postat av: Anonym

det dær kændes som ett litet slag i nyllet! =P

det du kanske inte vet ær att jag har følt melodifestivalen hærifrån. moahahahahaha!!!

har två favoriter, å ikvæll ær det final!

kom kom kom, kom å sjung på en sång, sång sång!! haha!! =)

2010-03-13 @ 14:57:59
Postat av: jezzlan

just det glømde skriva det, alcazars låt suger!! ;)

2010-03-13 @ 15:00:10
Postat av: mao

Feeeaaan.. vart inga uppätna sockisar..

2010-03-14 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0