Ensamvarg!

Jag är så slut som artist att jag inte vet att jag finns!

Jag kom ju på den briljanta idéen att INTE hämta ut mitt bagage i Oslo så jag fick det hemkört till mig. Bara det att när dom ringde fick jag be dom att komma till jobbet med väskan istället. Så nu har jag kånkat den 20 kilo tunga väskan genom hela Bergen och alla fulla människor som var ute. det värsta är att när man vet att nu är det inte långt kvar, då kommer dom jävla backarna. Och dom är jobbiga, framförallt när man ska bära på massa extra kilo.

Hade inte velat mött en grinig Johanna som stönade sig upp för backen.

Det värsta med den här väskan är att jag har drömt sådana mardrömmar hela natten om den.

Jag hade sån ångest över att jag glömt den att mitt huvud bombarderades med skumma drömmar.

Först hade en gubbe vart här med väskan, när jag vakna insåg jag att det var en lögn.

Nästa dröm var det nån som knacka på dörren med väskan, men det var fel väska, så kom de tillbaka med en ny, men det var också fel. Tillslut fick jag gå in i ett jätte stort rum och leta själv efter min V6 väska, och det fanns flera stycken som liknade den men jag fann den aldrig.

Jag tror de var säkert 10 pers i det jätte stora rummet som leta bland massa väskor. Och tillslut fick jag den.

Och så där höll det på hela natten. Jag var alldeles svettig när jag vakna och mådde piss.

Jävla väska. Men nu är den här, fylld med alla härligheten min vardag är beroende av.

Imorgon börjar jag klockan fem. Tror visst att jag kommer sätta mig på BK för att surfa, De går ju inte här hemma i varje fall. Känner mig sjukt ensam, Helt ensam i den stora lägenheten ska jag vara nu i 3 dagar. Snälla kan nån komma och hälsa på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0