FEST



sitter här med färg i håret och inser att man inte ska klia sig i håret och sen knappar på datorn eller klia sig på armen, färg ÖVERALLT.
Inte bra alls. Men håret är nått som behövde sig en uppfräschning idag.
Ikväll är det utgången med stort U!
Jag och Kajsa har tillbringat HELA dagen nere på stan och letat kläder, skor klappar mm
Det blev ett par nya skor till mig, kunde inte slita mig från dom när ja insåg hur fruktansvärt bra jag klädde i dom.
Nu kliar det i håret igen. Fan sjukt jobbigt. Kliar ju ännu mera när man inte får. Vill vill vill. Det är som en drog att klia. Kliar man lite sprider det sig över hela kroppen och det blir ett rus så fort man får klia. Så skönt.

Jag och Kajsa har hittat de perfekta partykläderna och köpt band till våra hår som vi ska pynta de med.

Jag går in hårt för det där med band i håret, 4 st blev det tillslut, men dom va ruskigt billiga.

Vi har köpt nachos och dipp till middag, det med vin och lite popcorn är kanon!

Ikväll blir det dans dans dans! Förhoppningsvis kommer A-k's vänner från jobbet att joina. Om inte kommer vi dansa hela natten long och hitta nya vänner!
Det är vi bra på!
ska ja in i duchen för färgen kan inte vara kvar längre. Jag ska bli brunhårig, ren och snygg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0