pimpla vin!



Sitter på BK igen. Fortfarande lika äcklig mat. Kasta bort 100 kr på en gammal baguette som smaka skit med en torr kycklingfile och nå gammal baconsula. De enda som va gott va pommesen och Colan, Kaffe hade dom inte ens idag. Idag som är en sån typisk kaffe dag, då man skulle kunna göra mycket för en kaffe. Hatar BK, men de e så sjukt drygt att bara sitta hemma och ruttna bort i sin bakfylleångest. Det var vin pinpling på högsta nivå på oss igår. Jag och Oscar tog en tripp till två köpcenter, köpte lite vin och laga till lite mat. När Dangerous Dave kom innanför dörrarna öppnades första vinpavan och glasen blev fulla. Killarna blev bara mer och mer fnittriga, och efter ett tag hitta jag dem lekandes med min kamera. Många bilder togs, de är ju alltid så kul när man har lite vin i kroppen. Tror vi tog 62 egobilder på oss själva, stor fjortisvarning. Men sjukt kul att titta på dagen efter. Kvällen tillbringa vi på olika barer. Vi hade en egen liten runda och David körde " I dare you" med stackars Oscar hela kvällen. Och han var ju inte blyg på att haka på. De blev några barer och dansgolv men tillslut skilldes vi åt när killarna haka på några brudar till en annan bar, och jag fortsatte till Cafe Opera och Daniel å Rickard.


   
    




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0