SJUK FÖRFAN!

Så har jag som vanligt på decembermånaden insjuknat i nån slags fånig ont i halsen, huve, hosta, snoraöverallt sjuka.
Ringde och sjukanmälde mig för en timme sen, hatar att göra sånt.
Spelar ingen roll hur sjuk jag är, känns ändå som om man ringer och ställer till det för alla. Hatar det.
Men nu känns det bra, tror inte gästerna skulle vara så himla nöjda över en en hostande tjej som snorade i deras mat,
Dessutom skulle jag vara helt borta om jag skulle få springa, blir ju matt bara av att g¨på toa.
Nu ligger jag här nerbäddad i sängen och har fått i mig en ynka mandarin.
Så jävla tråkigt att vara sjuk, va ska man göra? Se på film, eller sova. Mer går ju inte.

igår bäddade jag och A-K ner oss i hennes säng, käkade mandarin och knäppte på "Mamma mia", blev positivt överraskad då jag trodde att jag inte alls skulle gilla den, men efter att jag redan i filmens första minut satt med ett leende fastklistrat i ansiktet på mig, fram till att filmen var slut, fick jag ge med mig och erkänna att den var mycket bra,
En film man blir glad av, och mycket mammig också. Å Stellan är ju bara BÄST!

Sen blev det pizzabak, eller j la bara in den i ugnen, med bea, och så satt hela familjen inne hos Kajsa å David och titta på förlossningar, det såg inte skönt ut alls. AJAJAJ. Å pizzan blev det mycke kvar av.

Jag gick och la mig en mycket rimlig tid i går också, händer typ aldrig sen vi kom hit.
Knäppte på P.S I Love You (mycket tjejfilmer igår) och bädda ner mig i sängen.
Har aldrig gråtit så mycket av en film, och jag hann inte ens se hela, tror jag somnade gråtande.
Men åååh va bra den var, början i varje fall, får se om ja ser slutet utan att börja böla, e så himla jobbigt, å framförallt när man är sjuk.

 

Så denna dag ska ja tillbringa i filmernas värld!
Nån som har ett förslag på vad jag kan se och betygsätta?

Kommentarer
Postat av: cam

HOHO! stackars lilla sjuka! om du vill fortsätta med underbara tjejfilmer så har vi "wedding date", "mitt ex"..å! "never back down" - den vill jag se (ingen tjejfilm) men har inte fått tag på den än. Krya på dig! puss

2008-12-03 @ 15:35:36
Postat av: annaspättan

åhh!! va va de ja sa spättan!!!?? mamma mia kan va den bästaste filmen på länge!!!

åhh din stckare som e sjuk=( tur du har några gosiga vänner där som kan ta hand om dej!!

hoppas du mår bättre snart!! kramar

2008-12-03 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0