tankar från en flygplats!

Sitter på flygplatsen i Oslo, har ätit en sjukt äcklig Pizza slize på Pizza Hut, det var första och sista gången jag åt där.

Smaka sött och var bara en massa majs, Kanske valde fel slize men jag har tappat förtroendet för all färdigmat med kött i.

Man vet aldrig hur länge de legat där i värmeskåpet, men det märks ju sen när magen börjar bubbla.

Hatar hatar hata,

Tror jag bara är en aning lite lätt bitter över de här med flygning.

Jag har insett att jag är sjukt dålig på det trotts att jag flyger några ggr/år.

Dock så brukar jag ALDRIG flyga ensam så detta var min jungfruresa.

Jag förstod att jag brukar lägga ALLT ansvar på mina medresenärer. Dom kan ju så mycket mer.

Så idag har jag villat fram och tillbaka både i Bergen och här i Oslo.

Jag har suttit och väntat på bagage som aldrig skulle komma och suttit och väntat på att planen ska gå.

Sjukt tråkigt när man är ensam. Man har ju ingen att prata med, och jag tror att jag kommer rycka tag i nån snart och släppa munnen lös. Jag ser ju bara bitter och tyst ut när jag sitter här i min ensamhet. Nej nu ska ja gå till planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0