Tjockis

Ikväll blir det tjockiskväll, med chips, dipp och idol med grabbarna.
Oscar har köpt öl och ostkrokar också. Kvällen kommer bli kanon.

Börjar bli frisk nu, efter att ha snorat ned allt ja ser och rör vid.
Var till jobbet igår och det hade visst blivit en dubbelbokning så både jag och S kom klockan 17. Dessvärre var det bara en av oss som fick jobba. S trodde nämligen att jag skulle vara hemma från jobbet igår med, men lite snor skulle inte hindra denna tjej från att knega ihop degen.
Men bossen blev bara lycklig av att jag var frisk så efter att han gett mig ett paket med mirakelmedicin så gick han hem.

Så fick jag och Helen jobba istället.

Det var mycket igår, men det blev också mycket tipp, vilket är bra. Då kan man köpa massa mat för det. Hehe.


Idag har vi vart på upptäcksfärd, skulle hitta ett jobb som Kyller skulle på intervju på. Jag och A-K stod kvar i hissen för att hålla värmen och tog våra vanliga hiss-kort. Något som blivit en vana här i Bergen. Varför inte leka lite fjortis när man får chansen.
köpte massa godis på ica, det är ju fredag och allt.

    ´







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0