HOME!!!

Äntligen hemma!
Ligger i soffan i köttafella, grabbarna har ätit lussebullar och lillebror har gått till sängs.
Ät mer lussebullar säger dom och tar en till.
Mätt mätt mätt.

Mamma hämtade mig på Arlanda. Var sjukt mysigt att få se henne och Hasse.
Hemma hos bror drar mamma upp en vinare ur fickan, "ingen succé utan rose" säger hon och langar fram den.
Mamma kan man lita på.
Och en vin kan ju inte stå och bli gammal. Den måste drickas upp. Och det var ju i rättans tider eftersom grabbarna hade bjudit in lite sällskap.
Vinet dracks upp medans vi sappade mellan massa bra låtar och det´blev mycket snack om bartömningen på Lidö som var en klass för sig.
Vi drog vidare till trädgårn där det dracks shottar och sjöngs. sjöng som fan men kommer inte ihåg var det var för låt. Men den måste vart bra. För det var ju sjönsång så det heter duga.
Henke, jag och Joel drog till mobergs och där tappa jag bort alla som vanligt, men sprang runt och dansa och hitta massa andra roliga människor.
Vaknade och insåg att jag slarvat bort mitt kontokort i fyllan och villan.
Nordea måste älska mig. Det är jag som får dom att gå runt i kort skapandet. Det är jag som ser till att de får jobba och slita för att mina kort ska komma fram.

Tog mig en fika med lilla Louise, sen blev det fika med mamma, SA UPP MIG FRÅN DONKEN, äntligen!!!
Sen blev det hem till Anna där vi laga tacos till Pytte och vi åt tills vi dog.
Goffa chips och dipp och nu ligger man här som en lam råtta i soffan och klarar inte en lussebullebit till.

Imorgon blir det julshopping och en arbetsintervju!
Härliga tider vi lever i!

     
 

Förfesten innan bartömmningen! Den var grymt bra och det var mycke folk i mammas lilla hus!



Kommentarer
Postat av: annaspättan

såååå mycke mys å ha dej hemma igen sötnos!! å vilken rosésuccé vi har att vänta på juldan!! bara längtar!! hoppas de går vägen me intervjun, så kanske du e på hemmaplan till hösten när ja drar in genom stan igen=) kramaaaar

2008-12-22 @ 12:13:31
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0