en rutig skjorta

Idag har det shoppat!
Jag och A2theK gjorde stan. Det köptes skor, tröjor julklappar och julkort. Här ska det pusslas!
Dock hitta jag mer saker till mig själv, än till klappar. De går inte bra de här!
Har köpt en 200 grams chokladkaka, halvsover i sängen och har redan ätit upp halva. Gott med choklad!
tjockis tjockis tjockis!


Om tre dagar är jag hemma! Det ska vi fira med klippning, shopping och massa vänner och familj.
Längtar redan efter all god mat och alla nära!
Julpyssel kommer stå högst upp på min lista!
Ska tillbringa några av nätterna i min brors kära lya. Kommer få sova på soffan, men allt är bättre än bakom soffan där slemelie brukar bo!

Imorgon ska det bli en "girls night out". Kommer börja med en lång sovmorgon, god frukost.
Shopping på stan, vin införskaffning, god mat från en bra restaurang, och en lång förfest med massa musik och vin!
Åååååå längtar!




Förfestlåten som gällde i senja 1 säsong 07/08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0