KORV

Imorgon kommer de!
Mina kära roomis, nu ska jag slippa vara ensam. Sitter på Bk igen som en och annan nörd.
Har gått lite på rean men eftersom dom typ bara har vero moda, vero moda, vero moda, vila, vila, vero moda och vero moda i den här stan har jag inte hittat så mycket
Kanske ska ta mig ut och leta rätt på nått. Kan ju vara kul att ha en nyårsblåsa att klä in sig i till nyår.
Lite fin kanske man ska försöka att vara och inte ha samma gamla kläder som alltid.

Fan jag har suttit här länge nu, kaffet är kallt och colan har tappat kolsyran. Jag är sjukt kissnödig med pallar inte att plocka ihop datan för ett futtigt litet toabesök.
Igår när jag gjorde det var det dessutom en liten tjej före mig som sket i att spola när hon gick.
Mysigt var det att se hennes skit  flytande i toan när jag kom in.
Varför spolar man inte? Så liten var hon nämligen inte. Och inge papper hade hon använt heller. Bara en äcklig korv som låg där å guppa... Fyyyyyy!
Hatar bajs!

Eftersom ingen vill hälsa på lilla ensamma Johanna så kommer väl kvällen spenderas med lite god mat. En film och kanske lite städning innan det.
Funderar på att kila ner till Naboen och se vad som händer där. Helen ska jobba och det var ju ett tag sen man såg henne. Kanske ska höra hur det blir med nyår också.
 
Fan vad jag saknar ALLA! Igår leta jag efter Lollan bakom soffan men hon var fan inte där. Idag ska jag nog se om Hasse gömmer sig i kylen eller om Slemelie har hoppat upp i nån garderob


Nu börjar det bli lite för mycke gap och skrik här!
Saknar imorn för det är då de händer!




Igår hitta jag en av alla filmer på mobilen från stöten. Jezzlan bråttar ner Slemelie och spottar henne i munnen.
HAde helt glömt bort det, var så jävla kul. Saknar att bo med dessa härliga loskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0