scarface!

Kunde inte sova inatt, låg och vred och vände mig på den lille soffan innan jag insåg kl 02.00 att det faktiskt var en bäddsoffa. Något jag borde vetat eftersom denna farsonabla soffa har stått hos mamma hemma i huset innan min kära bror fick överta den.
När jag tillslut pallrade mig upp ur soffan blev allt mycke bättre och Johanna kunde både vrida och vända på sig sen.
Klockan 09.00 ringde klockan, var det tidigaste jag gått upp sen jag flyttat till Bergen. Bortskämd med sovmornar har man  blivit.
Trött som en idiot gick jag upp och gjorde mig i ordning för en härlig liten arbetsintervju.
Var en av de bästa jag gått på. Man har ju vart på några sjuka under den senaste månaden, men det är visst i Norrtälje dom normala är. Vi får se hur det blir men hoppas på det bästa. Många förslag har ju runnit in inför sommaren och många har slitit i mig. Haha o de där lät ju bättre än vad det kanske skulle vara. Några passar bättre!

Haltade ut på gatan och in i alla affärer jag hitta. Med skoskav som vällde halta jag runt och mötte upp Lollan innan jag träffa min kära Pappa som bjöd mig på lunch.
Sen blev det Johanna som gick runt ensam i stan och letade julklappar. Det var visst inte så många som boka in mig på min vistelse hemma.
Min popularitet har sjunkit och alla vänner har skaffat sig pojkvänner.
Vad är det här för slarv? Trodde männen var slut för länge sen. Vilken spade har ni grävt med för att hitta dessa guldklimpar?

Läste en artikel om att forskare har kommit fram till att vi tjejer tycker att män med ärr i ansiktet är attraktivt
Är det så?
 

   




lite ärrade män i vår värld





En nyklippt Johanna tvångsmatade Kötta med en Pizza, ville ha men ville inte äta själv.
Men Daniel var inte sen med att haka på, Pizza med mozarella, parma skina, oliver soltorkade tomater och basilika. Det var inte igår man åt Pizza, men idag var det drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0