BK BK BK


Luremus:

common Norwegian word for dicktease or pricktease
Norwegian: Jeg møtte en deilig jente på fylla i går kveld og hun ble med meg hjem og alt, men så viste hun seg å være heftig LUREMUS, ass!

Måste bara säga tat min vän Erik är grym. Fan va ja skratta när ja fick hans beskrivning på ordet luremus!



Erik är du en luremus?



Sitter inne på BK igen. Börjar inte bli  en bra vana dehär, men men.
Blir tokig av att inte kunna koppla upp mig hemma. Man blir ju galen av att bara sitta där och titta in i väggen eller spela MS-röj när ingen är hemma.
Nu sitter jag i varje fall här och brände sönder tungan på en sjukt äcklig latte jag köpte av en anabolätande biff i kassan.
Hade ju ingen ork att ta med servetter heller så som alla vet att Johanna hon äter med hela kroppen helst, så spillde jag måttligt med senap från cheesburgaren. Men va har man inte höga strumpor till?
Cheesburgarna smakar skit här, men va ju tvungen, måste he nått att tugga på.

Nu satt sig en mamma här med sina 3 små barn, precis bredvid mig, tror att ja kommer få ryck på dom!
Dom låter redan sjukt mycke.
Gå till donken sa ja, dom har väl bollhav eller nått dom kan leka med.
Nu slog den ena ungen den andra, VÅLD! sluta sa ja, ni låter.
Ja tycker nog bara om gulliga barn, och mina vänners barn.
Barn som sitter å stirrar på en är sjukt läskigt. Alltså om de e sådana barn som man inte känner, men som bara sitter å tittar å tittar å tittar. Så säger man hej eller vinkar lite. Men då blir de bara värre.
Dom sitter bara kvar där i sin barnstol och stirrar,

Jag är ledig fredag lördag söndag nu. Va ska jag göra?
Har inga planer alls. Kommer kanske bli lite shopping eller så. Julklappar kanske.
Får hoppas på att grabbarna i huset är lite villiga på att hitta på nå kul i helgen.

Det är ganska kul att titta på folk när man sitter här. Såg just en tjej med VÄRLDENS MINSTA vader. Var som mina underarmar, fast hon va typ två decimeter längre än mig. Sjukt.

Igår va de första dagen på jobbet som de verkligen var kaos, gäster gick för att de tyckte att de tog för lång tid.
Ja men förlåt om du inte äter en förätt när alla andra gör de. Då tar det lite längre tid för dig att få maten.
Sen var de en som busvissla efter oss. Jag hade gått förbi dem säkert 4 ggr för att plocka av deras tallrikar, men nej den som åt lutfisken var ju inte snabb så de störde.
Så sen blev de arga på oss för att deras vän åt långsamt.
Ibland blir ja så trött på människor.




Tack och hej! Orörda grej!

Kommentarer
Postat av: annaspättan

tjo söt!! fan va missförstådd man e ibland!! dumma gäster å dumma barn,. men snart e du hemma i snälla norrtan hos mej!!! å ja e åker antingen på söndan eller inte alls till köra mormor, så när e du hemma på lördag?? då e ja din!! pussssss

2008-12-15 @ 00:46:48
URL: http://annamedm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in facebook gruppen "I Have Worked In A Restaurant, And Thus Have Lost All Faith In Humanity", sjukt rolig och man kanner verkligen igen sig. Man hoppas verkligen att man sjalv inte beter sig sa ahr nar man gar ut o ater.

PUSS!

2008-12-15 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0