Homecoming

Vaknade upp halvnaken, med min dator som kudde och rummet såg ut som skit.
Vilken kalaskväll det blev.
Började inne på rummet, vin och kakor och massa musik. Jag och A-K gick ut stenhårt med att ha band i håret, såg för djävligt ut, men vi ska minsann också vara trendiga. Ju mera vin man drack desto snyggare blev banden.
Vi gick ner till nå ställe nere på bryggen där vi träffa Kajsas arbetskamrater och en norsk som blev bitter över att vi snacka svenska. Sorry!
Sen bar det av till pingvinen, där blev det mera vin och massa bus.
Hittade tydligen ett sugrör som var mycket kringelekrokigt. Vem som gav mig det är en gåta, men kul var det.
Finns på bild så jag antog att jag gillade de.

Sen drog vi till mitt kära jobb på naboen, där blev de mer vin och halva kockstyrkan och några i servisen satt och drack så vi ville ju inte vara blyga heller.
Kajsa insåg också att man behöver inte dricka öl, det finns ju cider också, bara att alla gömmer det hela tiden.

Senare drog vi till studenten som är ett skit hak, vi önskade seven nation army med white stripes och dansade loss. Vi var visst dom enda som dansa också. Men va ska man med ett dansgolv till om ingen dansar.
Kajsa drog hem och jag gick till Naboen, där börjar det bli en dimma, men jag pratade sönder Helen och sen åt jag lite om jag inte minns fel.

Sen var det hem som gällde och det var där i min säng jag hamnade i varje fall med en dator och massa kläder runt om.
Började jobba klockan tre men insåg att jag måste till banken eftersom vi inte fått våra bankomatkort än och somliga ska ju åka hem idag till och med. Så lite pengar kan ju vara bra.
Med darrande fingrar skrev jag på hos nordea och sen fick jag pengarna i handen.
Hade grym skoskav och det regna så jag såg ut som en nerskiten hund när jag försökte komma fram till jobbet haltandes.

På jobbet låste jag in kassanyckeln i kassan och läste fel i bokningspärmen och fick hjärtklappning när jag trodde att jag hade dubbelbokat två stora sällskap, men det var bara mitt huvud som spöka med mig.
Fick ta en beställning med 18 rejäla män som drack som om det inte fanns nån morgondag.
Jag sprang som en yr höna mellan borden med öl, akvavit, drinkar, vin, mat m.m.
När jag trodde jag fått med allt på notan kom de fram en och en och ville betala för sig. HATA!!!
Jag hade hjälpt en så jag kunde ju inte säga nej till resten.
Tänk er 18 män som står och trampar i en kö och rabblar upp vad de har druckit och ätit.
Allt blev bara tokfel och kassan blev ett stort fiasko.

Men nu ligger jag här hemma igen nerbäddad i sängen redo för att sova.
Imorgon är det jag som intar Norrtälje och köttafellas crib.
Kommer bli härligt att träffa familj och vänner. Längtar så jag nästan går sönder!

Mr sexy finns i Bergen också!!!!!




 



I'm coming home again!

Kommentarer
Postat av: Haze

Börjar bli många Mr sexys nu asså! Undrar ifall de är odlade i särskilda förhållanden eller nått. Fan vad kul att få komma hem lite =) du får hälsa alla från mig! Saknar dig!

2008-12-20 @ 16:44:47
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0