Dance with somebody


Vill nästan inte åka hem till Bergen igen.
Imorgon går planet och jag kommer sitta ensam på flygplanet lite halvbakis (förhoppningsvis inte helbakis) och komma hem till ett tomt hem utan Knyller, A-K och Oscar. Så kommer det också förbli i tre dagar innan jag får sällskap av det lyckliga kärleksparet.
Hade gärna stannat längre om det inte var så att jag var tvunget att jobba den 27.

Julafton var grymt mysig. Var så länge sen hela familjen var samlad. Jag och mamma tillbringade hela dagen med att göra chokladtryfflar (ja jag kan baka om jag vill) chokladkola och saffranspudding.
Jag är nog bra på allt, utan slalom!
Kollade på Kalle och rimmade till paketen. Sen kom Pappa, Joel och Hasse och äntligen kunde vi äta.
Allt var kanon och det var så länge sen allt var så perfekt och mysigt.
Julklappsöppningen blev succé och nu ska Johanna ha en helspäckad sommar med bungyjump och coldplay
konser.
Inte nog med att jag får gå med min älskade bror på spelningen, vi fick två biljetter till.
Vem ska jag ge min biljett. Frågan är om jag ska bli tjockis så jag behöver båda. Om jag skaffat en trevlig kille som jag vill bjuda (kommer aldrig att hända). Eller att jag tar med en av mina kära vänner.
Svårt. Jag vill ta med alla.
Kanske ska hoppa samma dag. Fick ont i magen när jag öppnade paketet och såg vad de var. Men klart som fan jag ska hoppa!

Ikväll är det så jäkla mycke fest.
Först blir det Oxfilé hemma hos Pytte med alla kära vänner. Vindrickande och festligt humör.
Har köpt nya skor för denna succé kväll, kommer ramla omkring över hela dansgolvet, jag kan inte gå i högklackat.
Men jag fick sådana killer legs att jag var tvungen! HAHA.




$Lyckan kom när jag såg att Mando Diao hade släppt en ny singel och video. Älskar den.

Kommentarer
Postat av: Haze

Klart du kan baka, vi minns väl alla succekakan på din födelsedag! :D

2008-12-25 @ 13:06:56
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0