FATSO!



solen skiner för bubblan. Här ligger jag i sängen och har ätit upp min påse med drag'e egg från cloetta. Kanske det godanse påsk godiset som finns.
Nya huset är perfekt, och nya rummet är mys,
Ett litet minus till Fredrik som slängde all min mat som jag kånkat hela backen ner i soptunnan i tron att det var sopor.
Som tur var var jag kvick som en räv och sprang snabbt dit för att dra upp min stackars påse.
Lite skit rensar magen har jag hört!
Ett annat minus till sängen jag lånat av Helen pinglan!
Det blev meck klockan 01.00 när jag och kocken kom hem, för så fort jag satt mig i sängen så braka den ihop.
Benen var inte helt hundra, så när jag börja pilla lite på de andra benet braka också den samman.
Så där satt vi i en lutande säng mitt i natten och undra hur fan de här skulle gå.
Det var bara ett ben som vägra släppa taget så stackars Helen fick leta fram en tång och då jävlar var de lätt.
Så nu ligger jag på golvet. Men det är mys det med.


Såg kanske världens sjukaste film igår. FATSO.
Norsk är den, men se den. Fan vad jag skratta!



Nej nu ska jag hoppa in i duchen. Sen ska vi leta upp en bra uteservering där vi kan mysa i solen innan jobbet börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0