Pack åsna


idag har jag kutat san francisco backen upp och ner 5 gånger med kilo tung packning. Närmare bestämt mitt hem och mitt liv nerpackat i väskor och påsar.
Har dubbelt så mycket packning nu som när jag kom hit och jag har slängt 4 par skor.
Nu är jag slut som artist och om bara några timmar ska jag jobba. Sen blir det första natten i den nya hemmet!
Det ska bi mysigt och kul! Dom har så fint!
Och på söndag är det inflyttningsfest Sverige tema!
Välkomna välkomna!

Helgen var som sagt kanon och en av de bästa på länge,
Vi åt god mat på Naboen och Salsa och på söndagen blev det brunch och en tur uppe på flöjen.
Sen blev det bakad potatis, hemmafest på mitt rum och storfest för Marius som fyllde gammal.
Orkar inte skriva så mycket om det, men bilder säger ju mer än tusen ord!



Jag och fickorna på Studenten!




Lollan och jag på väg ner från flöjen. Ja tror man kan se mitt hus typ bakom mit stjärt!



Troll  äralltid kul!



Svensktjejerna på Ricks! Mina favoriter!



Bjuder på denna härliga bild från Naboen, Födelsedagspuss från födelsedagsbarnet!



Jag och Anna högst upp på flöjen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0