fylla i fyllan

att gå hem, med en full norsk pojkvæn kan vara hærligt før humøret ibland.
I fredags fick jag æran att følja min Marius hem till lægenheten. så hær kan de låta!
NP= Norsk karl
J=  Johanna pææænnaaa

Np- Kan du bææææra mig?
J- hmm...nej ja gjorde de igår, ja fick ont i ryggen..
Np- åååhhh.......fan så ofint.
J- Vad?
Np- att jag ær full och du ær nyckter.....
J- Nej de ær heelt fint!
Np- Åhhh så bra.. "skuttar fram på gatan" -  ska vi dansa?
J- Nej..
Np- meeeh du behøver inte bli så sint nu....åååååååå kan vi sitta ner?

sætter oss ner på en trapp..

J- kan vi gå nu?
Np- åååhhh ....kan du bæra mig?
J- Nej!
Np - okej.

vi går førbi en hund

Np - AAahhh shit va var dedær!...weeeaaaa......åååå,,,,, pang pang.. skutt skutt... Ska vi springa?

vi springer 10 meter.

Np- ne fy fan....nu ær ja trøtt, ska vi dansa??

Vi går førbi en kyrka....
'Np- Ska vi gifta oss.
J- Nej!
Np - Varfør icke?...du behøver inte bli så sint!
J- nej men varfør ska vi gøra de?
Np- før att DU ælskar mig....ska vi dansa???

10 minuter senare ær vi hemma.

Igår fick Marius æran att gå hem med en dragen Johanna.

J- ååå jag æ
r trøtt kan du bæra mig.
Np- Nej de kan ja inte.
J- ja måste kissa....ååå kan vi ta taxi...åå va lång kø vi går....åå kan vi ta taxi?
Np...suckar....


Nej nu ær de typ 1000 poliserr utanfør...va har skett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ar inte karleken helt underbar!

2009-08-12 @ 14:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0