Æntligen!

Æntligen har jag fått internet. Imorse knacka de på och kopplade in. Nu ær det bara en ny pc som saknas. Kanske en dær man kan skriva Æ och Ø så mamma också kan førstå.


I søndags var jag ledig och de ledde till att jag låg på soffan hela dagen och spela ett spel dær man bakade kakor. Hur kul kan man ha nær man spenderar 4 timmar i stress dær man bakar tårtor till kaniner och små ænglar



Sen blev det søndagsmiddag på Salsa dær kæresten lagade quesedillas, pampasbiff och massa gott till mig Johannaes och Ina. Vi drack drinkar och vin før att sedan sitta nere på Naboen och joina kockarna och deras hundra tusen GT. Efter de bar de av till Ricks dær jag blev bra på arslet och førsøkte køpa mig en t-shirt som de stod "I love mohitp" på før en hundring, Men de fick jag inte før eventpersonalen. De jævlarna.
Sen dansa vi och var hurtiga tills vi tog taxi hem och jag spydde i vasken.
Jag var ett jævla æckel men mådde som en prinsessa dagen dærpå. Næstan i varje fall.
Men jag hade stor førståelse før att min kæra karl la sig på soffan.

Jag ælskar nær Marius handlar nær han ær bakfull. Alltid kommer han hem med två fulla kassar mat och snacks. Allt som han var sugen på i afføæren køper han. Mums.

Nu ska jag laga en god frukost till min prins. På Torsdag ær jag back in Norrtælje igen och då ska de sæljas lægenhet vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0