va har skett?

Hej,
 
D: 37,5, H: 71, B:75. Vi har fått flera intresseanmälningar och kommer sälja till den som hör av sig först.
 
Hälsningar
/Hans-Olov
0733-744056
 
> Date: Wed, 29 Jul 2009 21:28:50 +0200
> From: [email protected]
> To: [email protected]
> Subject: Ang. Byrå i teak
>
> Hejsan!
> Jag är intresserad av din byrå. Vad har den för mått?
> Mvh Johanna



Jag førstår INGENTING!
Varfør fick jag de hær mailet, och vem ær denna Johanna som skickar från min mail och vill ha en jævla byrå?
Hon hade skickat med sitt nummer också, kollade upp henne och hon hette mycke ricktigt Johanna Alex hon me...
Va fan ær de som sker??
Och hur kom hon in i min mail?

Hjæælp. snart børjar hon væl smyg blogga ocks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0