statestik

Min statestik på bloggen är värdelös. Igår hade jag 2 läsare. Snälla vad händer?

De snurrar i min skalle och ibland måste bara allt ut!


Min sverige vistelse har vart kanon än så länge.
jag har hunnit träffa på de flästa spättor jag saknat, förutom ANNA....fan dig saknar jag fortfarande.
Jag har fått umgåts med min bästa kusin som var hemma från London. Och ätit mammas goda mat och vin.
Jag har fått höra på "stor hasses" härliga ordvitsar och komentarer under middagar som "ät du gärna, jag svälter så gärna" och " Om vi hase haft en pool nu så skulle jag slängt Johanna i den" och " Nu kommer mördarkatten, ska inte du ta hem honom nån gång".

 jag och stor hasse

Jag har fått gå på en underbart bra konser med min bror, sara, rebecka och joels gäng.
Sara har som den underbara gifta tvåbarnsmamman som hon är knäckt ur sig den ena komentaren efter den andra.
Kvällen var Bäst och Johanna stoppa Bh:n full med fjärilar, köpte konser T-shirt och tog gratis skivor.


 jag och lill hasse

jag har fått skeda med Jezzlan och Hasse medans Slem hade karbesök. Hasse snacka om alla som var rara, Jezzlan smacka och Slemelie fnittrade i soffan.

jag fick ät en mysfrukost på landkrabban med hasse och träffa Liam som börjar snacka och springa runt. Man kan säga att de var ett jävla tag jag såg han. Men shit vilken söting.

Idag gjorde vi hamburgare hemma hos mamma, tittar på "män som hatar kvinnor" och myser.
Jag ska beställa dator, men de blir aldrig av.

Imorgon ska jag klippa mig. Hur?? Vet inte alls, men nu är de mycke som måste bort!
Jag ska också ta de där förbannade cellprovet som alla flickor 23 måste göra. Jag är närvös och kommer hitta på alla undanflyckter som finns. Mamma kommer därför att köra mig till dörren och bära mig in imorgon.


Jag saknar min karl. Nu vill jag inte sova på loftet utan hellre krypa ner i min 700 kr ikea säng med min egna bergensare att krama på!

Min prins

Kommentarer
Postat av: Lilla Hasse

Två läsare är ju alltid nått :) själv har jag rätt många läsare men alla är ju så anonyma :(

2009-08-25 @ 02:00:05
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: Lilla Hasse

Och lycka till imorn stumpan :)

2009-08-25 @ 02:00:33
Postat av: erica

mitt gäng är också anonyma, mest hela tiden. hur trist är inte det? du får börja skriva oftare, då läser jag mer frekvent ;) puss!

2009-08-25 @ 06:47:39
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0