hem eller hem??

Nu är snart vistelsen i Gräddö/Norrtälje/Stockholm/Sverige över.
Om tolv timmar är jag på arlanda och shoppar parfym och snus till min karl.
Känns som om jag inte hunnit med något, men samtidigt massor.
Plocka och packa ner de sista i min lägenhet som jag nu säljer. Tråkigt och skönt är det, men i helvete vad med skit man samla på sig.
Jag slängde 1 ½ ikea kasse full med kläder och skor. Har låtit några vänner gå igenom sakerna bara för att de inte skulle kännas helt meningslöst.
J-lindeberg jeans, nikita tröjor, skor från skopunkten som jag aldrig ens haft på fötterna. Alla pengar som detta kostat kommer nu myrorna dra in på.
Har inte alls hunnit med mina kära vänner dessa två dagar men ja ber om ursäckt. Jag var ett jävla PMS barn till min mamma så idag var ja tvungen att styra upp mig själv och sluta gnälla.
Snart är jag back in bergen och då blir de bilder från den nya datorn!
YEEEEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0