Pappa pirr

Pappa kom hem....før jag længtar efter dig!


Min pappa ær spårløst borta. Han skulle komma hit till Bergen igår, idag, imorgon, men ingen vet.
Han ær så bra på att planera min pappa, men att informera mig om tid och datum ær han inte så bra på.
Jag har vankat av och an i 30 timmar nu och ringt honom men inget svar. Jag ær orolig och bjød marius på lite tårkalas från min nervøsa kropp.
Jag slår vad om att pappa sitter och letar efter utterbajs och fotograferar var och varannan fjord han passerar och ær helt uppstyrd av naturen att han har glømt av sin nærvøsa dotter som vankar fram och tillbaka och aldrig får nått svar.



Eftersom ja kænner min far ganska væl ær jag också ganska sæker på att han snart kommer ringa och sæga att dom ær i Bergen och måste træffas nu, nær jag sjælv sitter i mjukisbyxor, rødsprængda øgon och bløtt hår i min soffa och kollar på kenny begins.

Ikvæll ska jag och Nina sitta vid fæstningen och tjuvlyssna på Chris Martin med en flarra vin och en filt. De ær vad jag hoppas på i varje fall. De kommer bli mys!




Sen blir det jag och Sara som intar scenen på Lørdag Stockholm Coldplay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0