HOME

tydligen så blev jag lite smått bakfull av 5 glas vin igår.
Attans, jag som bara skulle vänta på att min kära karl blev klar på jobbet.

Anlände till Bergen klockan 13.00, lite lagom hungrig och sliten efter att sista målet hade intagits klockan 06.15 då mammas kära "stor hasse" gått runt och mummlat och sen dragit iväg på hojjen med ett jäkla liv. Hoppas på att slippa sova på loftet nästa gånga jag är hemma. De är ingen höjdare när man är så nedrans lättväckt som jag.

Mellan klockan 13.00 och 21.30 hann jag ha sönder min handväska, sova, handla, laga mat, poppa musik, pynta mig och gå ner till Naboen för lite pils med kockarna.

5 glas vin senare klockan 01,30 fick jag med mig en full kock hem, vi köpte korv i en korvbod med 40 olika sorters korvar. De var spännande men fan va grinig korvgubben var. Här fick man minsann inte lite mer senap om man ville de. Nej ät och var glad för din chorizo lilla gumman.

Nu ligger jag på soffan och laddar ner massa musik till min trasiga ipod som jag nog aldrig kommer få tillbaka. Livet är underbart!



MISS YOU!




KONSER T-SHIRT ÄR ETT MÅSTE



BUTTERFLYES



CHRIS ÅÅÅÅÅ CHRIS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0