Du är så flink




Herregud du e så flink e speciel!



'



Nu ska jag berätta en historia om en liten pojk. Den handlar om min lille bror, Som nu ser ut att kunna vara min STORA bror.
När han kom till jorden ville jag inte alls ha med honom att göra, helst av allt ville hag att mamma och pappa skulle lämna tillbaka den där jävla skrikande ungen där dom hade hittat honom. För hos mig fick han inte bo.
Med bestämda kliv hade jag klättrat upp på hans spjälsäng och kissat honom på huvet.
Då är man bitter vill jag lova, men denna charmiga förmåga har jag slutat att använda mig av när jag vill visa mitt tycke för folk.
Hur som helst så var ju den här lilla ungen behov av ett namn.
Va ska man kalla en liten skrikande unge? Varför inte namnge denna lilla parvl till en gapande och skrikande liten mupp som jag sett på tv. Kommer du ihåg hur de var förra sommarn??
Joel, fick heta Joel efter Joelbitar
Vi har haft våra stunder då vi slagits, dragit varann i håret och skrikit på varann tills vi inte haft nån kraft kvar.
Som alla syskon.
Dock har vi kommit varann mycket närmre nu i äldre dagar när vi inte har behövt bråka om vem som ska få leka med vilken bil och vem som ska få den sista godisen i skålen.

Saknar dig Joel, och om du skickar upp en flaska vin så kan ja bli riktigt sentimental!


Kommentarer
Postat av: erica

jag satt och borstade tänderna när jag läste din blogg och fick ett skrattanfall till "och så kissade jag honom på huvudet" - så nu är det tandkrämsgegg i heeeeeela min enorma lägenhet. tack och god natt! :)

2009-02-24 @ 22:38:53
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: annaspätta

babe!!! anledningen till att ni inte bråkar om nån bil e för att du inte har nåt körkort söt;) å ja e glad att ja inte hade tandkräm i munnen som föregående talare... då ade ja också haft tandkräm i hela lägenheten... fast å andra sidan e de ju bara 31 kv å torka upp på, haha.. den storyn hade ja inte hört... puss

2009-02-26 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0