POLIS POLIS POTATISGRIS

Klockan är 22.41 nu och jag ligger redan i sängen.
Har vart ledig idag, faktum är att jag ska vara ledig i två hela dagar till och jag har redan panik.
GE MIG NÅTT ATT GÖRA. Helst gratis.
Jag pallar inte sitta hemma dessa två dagar som är kvar, men i och med att jag är lite halvsjuk så kunde jag inte spendera denna dag i all hets som jag ville.
Vaknade klockan tolv och kände att jag kunde sova igenom hela dagen. Men tanken på att majoriteten av alla människor i Norge och Sverige redan har varit uppe i ca 5 timmar fick mig att ta mig i kragen.
Sova kan man göra när man blir gammal. Men när ja blir gammal ska jag dansa på ålderdomshemmet och spela bingo som aldrig förr.

Jag var hos polisen idag. Hade tyvärr inget spännande att göra där men ja tänkte att ni kan ju gissa.

1. Jag har blivit rånad på min nya guldklocka, min gåsjacka och min dior väska.

2 . Jag har tappat bort Kyller och kan inte hitta han, därför gör jag en anmälan.

3. Jag har tappat min legitimation

4. Jag söker jobb.

5. Jag vill anmäla Anna som målade en vägg med tippex på Öland då hon missfärgat den med hårfärg.

Den som är slug nog att räkna ut vad jag gjorde hos polisen belönar jag med en tanke enda från Bergen.
Det är ett ganska så bra pris då Bergen ligger ganska långt bort och vinnaren förmodligen befinner sig i ett annat land.

Tävling också till den som kan hitta på nått till mig som ja kan roa mig med. Bästa pris kommer gå till den som kommer och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0