SE MIG, HÖR MIG, RÖR MIG

Nu har jag vart så sjukt bra.
Imorse gick jag  upp klockan nio minuter över nio.
Snooza bara en gång. Framstegen syns.


Jag och Helen strosa iväg i snöslasket och solskenet till sats med en varsin latte i handen och kom till passen i rättans tid.

Dans var första halvtimmen. Så jävla kul. Jag hoppa och studsa runt och vicka på mina höfter som aldrig förr.

Vi såg ut som två¨små lyckliga barn som försökte hitta tackten.
Sen blev det StramOpp, lite styrka.
Vi var lyckliga människor med blöta skor när vi gick hem med varsin väska och ett årskort på sats.

Klockan fem ska jag jobba, kommer inte kunna bära varken tallrikar eller kunna gå ordentligt, men de bjuder jag på.
Idag så började vårt nya liv. Haha, hälsosamma.
Ne nu ska ja sova lite. För slut är vad jag är.

Juste, Anna och Jezzlan skulle vart med. Dom spela Linda Bengtzing och så fick man göra rörelserna till,
se mig, hör mig rör mig, hur svårt kan de va???
Haha.. De var nog det bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

babe!! ja dööör!! spelas de linda bengtzing på sats här hemma me får dom fanemej öppna upp i norran nuuuu!!! sjukt duktig du! kram på dej

2009-02-12 @ 09:33:51
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0