SURA SKOR

Är hemma från ännu en dag på jobbet.
Blev ingen träning idag. Men Helen hade kramp i magen så hon väckte mig klockan 06.00 med ett litet sms att hon inte kunde komma.
Jag svarade i sömnen. En av mina talanger jag har.
Hoppas du mår bra nu hade jag skrivit.
Som om de hade gått över en halvtimme efter.
Bra att jag är med.

Min mamma hade skrivit en komentar i bloggen.
Hon har aldrig innan vetat hur man gör, men nu hade hon tagit reda på de.
Jag blev så glad att jag börja gråta.

Ett annat av mina problem jag har nu är mina skor och fötter.
Varför ska ALLA mina skor bli blöta rätt igenom.
Dom är fake skinn så det går ju inte att spraya dom heller.
Det  här är ett av mina stora problem nu när jag nästan varje dag får gå med blöta tår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0