THE ONE THAT ALWAYS GET HURT

Dom spelar in film utanför mitt fönster.
Ja vakna av att massa karlar sprang runt och gorma och ana oråd, så ja kika upp med min rufsiga kalluffs och trötta ögon och såg bara massa män med kameror, en brandbil, och en gigantisk filmkamera.
Ja vågar knappt gå utanför huset, då kommer jag ju pajja hela scenen.
Så just nu springer jag runt i lägenheten med trosor å t-shirt och smygtittar ut genom alla fönster . Som en gammal tant.
Vart är Gunvald Larsson? De här skulle kunna va en Beck film har jag på känn!



rita en karta förut hur jag bodde, så ni som vill hälsa på, där de står "här" där bor jag!





Igår natt fick jag ett samtal från mannen i mitt liv.
Jag har inte skrattat så mycket på länge och Johan jag tackar dig för din vinfyllda kropp och dina äventyr som jag fick ta del av.
Fittan funkar inte, de är visst ett uttryck man ska använda när man ringer för att klaga på sin trasiga digitalbox.



 






Någon som fått sitt namn taggat på en sån här på facebook?
De har jag. Jag undrar bara om nån kan gissa vilken ja blev.
Jo "the one that always get hurt"
OKEJ. Först fråga jag om min kära vän tyckte att jag slog mig mycke eftersom ja blev denna härliga figur. Och jag har peppar peppar aldrig brytit ett ben i min kropp eller sågat av mig några fingrar,
Men så var inte förklaringen.
Jo de va nämligen så att Johanna är den som alltid blev sårad av killar,
Okej då har vi de på papper också. Och nu vet halva facebook det.
Och jag själv fick ju också de bevisat för mig själv. Trotts det har mitt hjärta inte blödit så mycket att jag blivit sårad mer än en gång. Eller kanske två.
Men nu värkar de ju så som om jag framstår som tjejen med det blödande hjärtat som aldrig läker.
Nej nej. jag är lyckligare än så. Så snälla om nån får för sig att tagga mig i nån sån här, ge mig så glatt.
För vad jag vet så är jag en ganska så glad person med skrattet nära!







Kommentarer
Postat av: annaspätta

men jojjo - vem e de som gjort så fel??? du e ju the princess såklart;) glad å blå!!! hihi å ja e din princesstvilling, men ja skulle ju hellre va rosa såklart... hmm, tror du vi kan rita dit en egen??? du e min prinsessa hur som helst - å att vi ska leva loppan som prinsessor om en månad in the berg together:)

2009-02-26 @ 23:12:28
Postat av: annaspättan

sjukt bra att du ritat karta å allt föresten - för nu komer vi!! hahaha, fast ja yrat runt me dagar, så jäkla illa, 23 år å senil som ett snöre långt.... haha, fan va kul!!!

2009-02-26 @ 23:15:09
Postat av: annaspättan

jojjo!!! hajar du!!! att snart e ja hos dej!!! (å letar ihjäl mig efter ditt hus om ja nu ska följa din karta...!!) men såå sjukt kul!! nu sitter ja me en rosa drink i min hand å ska precis iväg på förfest!! DÅ TÄNKTE JA PÅ DEJ:) PUSSSSSSSSSSS

2009-02-27 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0