FROSSA

Har just krupit ner i min säng. Den är crispy and clean! Ny bäddad! Finns de nån bättre känsla? Jo många, men just idag är det en av de bästa.
Idag har allt känts hundra gånger bättre än vanligt. Vardagen blev en bra dag.

Gick upp klockan tio, nej nu ljög jag. Halv elva stod alarmet på men ja var inte i duschen för än en timme senare. Skämmes.

Jag tyckte det var en pina att gå upp. Det här börjar bli ett sjukligt beteende.
Klockan 13.00 var timmen slagen för menysmak på restaurangen.
Det bjöds på sjukt god mat, och jag smaka inte nått som var äckligt.
En tripp till naboen är min rekommendation för alla som vill käka nått gott.
Ännu ett skäl till att hälsa på mig.

Sen blev det fika med tjejerna på jobbet. Nej UNCHUL "en kopp kaffe", man fikar tydligen inte i Norge, eller det finns inget som heter det. Men mysigt var det och Helen leta fram dröm choklad browniesen! Så sjukt goda!
Lönen har knackat på min dörr så efter kaffet drog jag med Monica för att shoppa lite party kläder till henne.
Dessvärre hitta vi inga, men vi hitta en snygg jacka till M och ett par fin fina skor till mig.



Hemma lagade jag en god middag och sen blev det poker igen för hela slanten. Två slantar för mig eftersom jag förlora och sen köpte in mig varpå jag förlora igen.
Vet inte om jag är en sån där kanon spelare som jag inbillar mig att jag är ibland.

I Helgen blir jag ensam hemma i HELA huset. Oscar den jäveln får åka till Cann med jobbet, för att lära sig allt om glass.
Kyller och Kajsa ska jobba extra på ett hotell i Rosendal som ligger härutanför.
Tacka mig ska dom för att dom får en långhelg med varandra på ett hotell och jobb.
För mig blir det jobb, tur de, Annars hade jag fått panik.
Iof missar jag slagervakan i Laksevåg, men ja tror ja klarar mig gott!





jag ska jobba hårt så jag kan ha råd med mina cigarrer, runda bågar och rosa party pants i mina äldre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0