bABOMBA

Här ligger jag i min säng å bölar.
De börjar bli en vana nu. Men de är ju tur att det varken är min bil som har blivit mördad (tänker på stackars maja) eller nån som har vart elak.
Det är bara en jävla film igen.
Tog en chansning å ladda hem " 7 pounds". Bra film de där. Framförallt när dom får en att böla i slutet.
Helt kart en tips för nån som sitter å slö tittar.
Pineapple express också sjukt rolig. Men den där sista filmen kan ju dra åt helvete Pinsamt dålig.


   


Så hur har mina dagar sett ut? Ja de ser ni ju här ovanför. Film film film.
Jag har vart ledig, men jag har också vart duktig.
Måndagen bestod av träning. Det var "hög puls" och jag och Helen var inne i lokalen redan vid 09.50.
Trodde jag skulle dö under passet. Inte för att jag var trött, visst det var jag.
Men de va den där instruktören. Han snacka spanska och påminde om trädgårdsmästarn i desperata hemmafruar.
Det var svårt att veta om han var sjukt gey eller om han hade legat med halva truppen av damer som var där.
Han hade nämligen den där blicken.
Jag och Helen hoppa runt som två taktlösa yra höns så tillslut ställde han sig framför oss och gjorde sina mowes, och jag DOG,
Han stirra mig i ögonen och jag var röd som en tomat och svettades som en gris samtidigt som jag skulle försöka hålla takten och titta hur han gjorde. Jag ville ju inte se han i ögonen för då skulle ja tappa bort mig totalt,  så jag tittade ner, men det sluta med att jag stirra rätt in i hans skrev medans ja studsa runt.
Blev ännu mer generad när ja märkte vart ja stirra och tränarn bara log.
Förstod de så dumma vi måste sett ut. Men det var kul.
Imorgon står det dans på schemat Då ska det skakas rumpa vill ja lova.


Ne nu måste ja sova. Har iof sovit hela dagen igår och idag. Men man måste ju spara på krafterna.
Tårarna är torkade och jag hoppas att Erica har städat upp i lägenheten efter den lilla kaos jag har skapat av mitt skrivande.

Ha de gott, vi snakkes. Klem på er alla!



Här kära svenskar är det norska bidraget i grand prix. Vem ska slåss mot honom? Haha, har inte sett ett skit av de. Men denna är till Anna, som har slutat läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0