Helt fantastisk

Helt fantastisk dag.
Solen sken, jag sov till klockan 12.40 (lite panik över detta men jag skyller ifrån mig på att kockarna drog med mig på biskopen efter stängning).
Idag tog jag och Helen en lunch på Bocca och sen var de lite shopping med ett avslut på Egon där vi satt i solen och drack vin, elle solen hade gått ner, så vi gick in.

Nu är jag fri tills på tisdag.
I Norge är man fri, och i Sverige är man ledig.
Jag föredrar fri.

Imorgon kommer Kajsa och David hem. Vi ska hitta på skoj hela dagen och jag och Oscar ska dra på köpcentrum och sen blir det kalas till kvällen.





Den 27 smäller de, då kommer mina kära vänner Anna och Lollan hit.
Jag ska visa dom allt jag kan och vi ska äta god mat och kalasa hela helgen.
Vi kommer ha så kul och jag saknar verkligen de tjejerna. Tror nästan ja kommer gråta en skvätt när dom kommer. Bara för ja kommer vara så lycklig .
Sjukt kul att nån tar sig äran att hälsa på mig.
I maj kommer även min kära mor,
Jag är så gla så gla så gla.




Kommentarer
Postat av: samuel

hej, bor en bit utanfør bergen...ngt bra tips var man kan gå ut?

2009-03-01 @ 21:37:45
Postat av: annaspättan

ååhhhh min jojjo!!! så himla kul de ska bli å träffa dej å se ditt bergen me:) längtar så!! att vi ska gråta en skvätt!! å dricka vin..! undrar var du håller hus, ingen tjej ikväll heller... ja som suttit uppe bara för din skull, haha.. oki, tro de eller ej, men ja har faktiskt pluggat!! ha! massa kramar

2009-03-02 @ 03:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0