I WANT TO BE



Igår natt tog jag i lite. Men jag menar allt.
Vi har diskuterat allt över lite frukost på stan. Jag, Kajsa och David ska aldrig mer gå ut tillsammans om inte en till är med som kan hålla mig sällskap eller hjälpa till att splitta på paret. Och Kajsa och David ska inte gå ut tillsammans heller eftersom dom bara bråkar då.
Frukosten kan vi ju också diskutera.
David åt upp en tasty, chees, min halva mc feast och typ allas pommes. Vart tog allt vägen undrar vi.
Av denna mat blev vi dessutom bakfulla och vandra sen runt som tre kollin på stan innan vi satt oss på ett café där vi dog en smula.
Alla beklaga sig över hur mycke dom ville spy och sen gick vi hem.
Nu ligger å lökar och lyssnar på Beatels.
Bättre kan de inte bli.
MEN MEN MEN.
Jag ska jobba om 1 timme så allt kunde va bättre.
Efter jobbet blir det en öl med sälen Daniel som har tagit sig äran att komma till byn.
Och om vi inte blir alltför bakis imorn blir det även shopping!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0