Pressly

Jag har ont i hela min kropp. Känner mig en som gammal tant som klagar så fort hon måste resa sig, gå i trappor, gå upp för backar, skrattar, nyser, reser sig ur sängen.
Vad jag än gör så kommer det ett litet ynkligt AJ ur min mun.
Allt detta är straffet för att jag producerar muskler som inte fanns innan. För att jag äntligen har tagit mig i kragen och börjat träna igen.

Jag var tvungen att fira mitt nya nyttiga liv igår med ett glas vin eller två med mina nya sambos.
Ja det är så gott folk att jag kommer stanna kvar här.
Jag kommer inte hem till maj som tidigare var planerat.
Mitt nya hem kommer att bli ca 500 meter härifrån, kortare om man kunde flyga över alla hus.
Nu är det mycke som ska styras, men ja tror de kommer gå bra.
Hoppas på att Hasse och Cam kommer till sommaren också så vi kan leva livet, kom så ska vi leva, livet livet!

Igår var vi på Silver där Helen sms en kille som hade en bartenderkurs som hon tyckte att vi kunde gå på. Tyvärr kostade den 8000 och det hade vi inte lust med.
Vi gick vidare till tiger tiger där vi visa våra moves vi lärt oss på sats dans, sen bar det iväg till Felice.
Sjukt mycken folk var det ute. Och hela kvällen avslutades med en kebabrulle och en massa bilder som helen tog på mig när jag åt.

Dom bjuder jag på!

  

  


Jag gillar att jag dansar med min kebab. Lägg märke till den vita marken också.
Jag kallar det snö, men just nu hatar jag den. Bergen och snö går inte ihop.


Nu ska jag jobba igen, men imorgon blir det anti LÖV middag i nya hushållet

Puss och snusk på er alla!




Saknar min hjälte Pressly! kom hit sa jag!



Jag hoppas du kommersen Hasse!










 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pressly är en slagen hjälte, igår när jag skulle göra en vidunderligt god kräftstjärtsås till laxen, kände han lukten av kräftstjärten, denne lukt kan han inte motstå, han tog ett skutt upp på bänken som är så smal så endast kräftstjärtburken fick plats. han dunsade ner i golvet och antagligen vrickade benet, han nästan ylade ett kort tag, jag fick undersöka och han linkade in och la sig i din säng Johanna, några timmar senare hade han glömt han hade ont.

Vi längtar efter dig, och nu är vi tvungna att hälsa på. Presly kommer inte han kan inte norska. Puss på di min unge

2009-02-15 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0