Utkast: Ok Ok, ...

Ok Ok, nun har ja druckit en flaska vin när ja skriver de här. Så stavfelen får ni stå ut med.!!
Måste bara SÄGA EN SAK.
JAG SKA ALDRIG MER GÅ UT MED ETT PAR.

okej okej par och par är de skillnad på, men de aret jag bor med.......ja de går inte att beskriva,
Båda är arbetslösa, de har vart de i en månad MINST nu, och deras dagar har ENBART spenderats med varandra.
Men nej, när ¨man efter en kvälls förfestrande och massa drinkar gick  vi ut på krogen.
Redan första vändan fick jag slå till dom för att dom skulle prata med MIG.
Andra krogen vi var på gick det OK.
Men 3 gick de skandal för att dom missat varann på toa, så då blev dom arga.
Jag fattar inte. Älskar man varann så mycke som dom gör, va fan är problemet.???
De sluta med att VI alla skulle gå till felic, men eftersom dom efter halva vägen dit böra pussas, tjaffsa och bara brydde sig omn varann så gick jag hem,
JAg fick nog.
Nu är ja sä jävla trött på kärleksar som inte kan vara sociala med andra,
JAg vill ha hit mina vänner och ja l¨ngtar tills jag flyttar.


hej jävla pastej
vin vin vin får fram mina känslor


Kommentarer
Postat av: a2thek

love ya 2..! :)

2009-02-20 @ 16:43:02
Postat av: Världens bästa lillebror

du borde skriva allt när du är dyng. skrattade så tårarna rann!!!

2009-02-21 @ 16:03:24
Postat av: annaspätta

dina tankar e hörde å dina vänner e opå vääääg!!!! ahhh!!! puss

2009-02-26 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0