KIDS

Sitter här lite lagom sänkt. Näsan rinner och hostan kliar i halsen
. Trotts de kan ja inte sluta vicka med foten i tack till dessa två låtar som ideligen sitter fast i min skalle.

MGMT - Kids är en av de bästa just nu!






Vet inte varför ja gillar den här, men ja tror ja ser jojje dansande framför mig när jag hör den.

 


              

Physalis                                                Syphilis



Kära bullen, jag har ett problem.
Kockar har en tendens att pryda sina värk med denna härliga frukt.
Jag vet vad den heter physalis. Men varje gång en gäst frågar mig vad frukten heter, är jag så sjukt nära att säga syphilis.
De sitter fast på tungan och vill bara komma ut.
Jag vill så gärna säga det, de är som en tvångstanke. Men det skulle inte mina gäster uppskatta.






Fick de här mailet för nån dag sen. Funderar verkligen på att svara. Om inte kanske de finns nån annan tjej där ute som känner intresset för denna 20 + kille.



Vill du bli min matslav? D.v.s. att jag säger åt dig vad du ska handla och äta för mat över "MSN" och sedan rapporterar du med dagliga vägningar till mig och skickar foton o.s.v.? Jag vill se dig gå upp i vikt kraftigt. Tänder på sådant. Men då måste du göra som jag säger!

Lägg till [email protected] om du är intresserad. Jag är 20+.



 


Kommentarer
Postat av: cam

saknar dig idag! å ja tycker Inte att 20+ killen verkar särskilt trevlig. Puss gumman

2009-02-02 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0