lite MAMMA lite SATS lite LAGOM

                         



Mina senate dagar, eller snarare kvällar har spenderats i filmens tecken.
Har lånat en hel box med filmer av helen och än så länge har jag hunnit med dessa 4.
Måste nog rösta för Awake.. se den! Jag satt på nålar hela!
Blev arg på American Psycho för att man inte fick se några äckliga scener, ångra mig bittert för detta utal när jag sedan knäppte på hostel och fick se tillräckligt




Jag och Helen ska börja vårt nya liv imorgon. Vi har vart och köpt träningskläder och skor.
Jag handlade för 1200, då fick jag mig ett par härliga lila byxor från nike. En  sport bh och ett par adidas skor.
Nu ska vi få formen till beach 2015!
Imorn ska vi upp tidigt för att besöka sats.
Eller tidigt och tidigt. Jag har ställt klockan på 10.00. Det var en pina att gå upp så tidigt idag, vi hoppas att det inte blir de imorn.
SNOOZE borde vara förbjudet.






Igår var det mors dag i Norge, jag ringde mamma och gratta, men det gällde visst inte i Sverige. Bra att man har koll.
Men min mamma är ju min bästa mamma så jag hyllar henne endå.


 


   


 

Saknar Mamma, Kusin och dom där vita skorna!


Hade planer på att åka hem i helgen. Är ledig fredag-månag.
Men tror jag slopar dom!
Men vi får se. Nu är ju hela huset fullt med kärlekspar så jag kanske inte står ut.


Kommentarer
Postat av: erica

du är utmanad :)

2009-02-10 @ 07:43:59
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu börjar livet bli härligt 2 morsdag!! och det till mig som aldrig haft någon namnsdag.

Och det syns ju på bilderna vad man gör när man umgås med sin mor. Kollar läckra karlar tar en och annan drink, fikar och bara njuter av livet.

Jag längtar efter min unge och min systerdotter. KRAMAR

2009-02-10 @ 20:55:22
Postat av: annaspättan

åhh min jojjo så söt du e=) klart mamsingarna ska ha två mors dag!! e dom värda efter att styrt upp såna fantastiska ungar som oss, tycker du inte=) hoppas du kommer snart, även om du inte komer den här helgen!!! massa kramar

2009-02-11 @ 00:46:35
URL: http://annamedm.blogg.se/
Postat av: natt

Åh Awake filmen är helt underbart spännande! :D

2009-02-11 @ 12:40:29
Postat av: Bror

Fett taskigt att inte sakna din underbara bror!

2009-02-21 @ 16:11:09
Postat av: Jorunn

Saknar kusin o moster! Jag kommer hem i pask, kommer du ocksa? Massa kramar!

2009-02-24 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0