V.I.P

ja så nu 'är man hemma igen.
De blev en runda på krogen idag med. Daniel kan man lita på.
Mötte upp dom på Contra där ja inte ens ska kunna komma in, men vakten sa ingenting när ja i min osäkerhet trippa in.
Inne bjöds vi på vin och fernet, sjuhelsike äcklig shott.
Vem tycker fernet är gott??? Bara en liten fråga ja har??
Smakar ju koda, tallbarr och tjära.
BLÄÄÄ,
Men ner gick de.
Daniel och jag snacka om gamla minnen och gamla "känslor" eller kanske kärlekar.. Många VET vem de är så ja ska inte dra upp de.
Och de är bara ni som VET som behöver veta.
Kvällen rulla på och vi begav oss till ett av mina mindre älskvärda ställen nämligen metro.
Skulle aldrig betala en spänn för att gå in där, men när man är där med en barchef som tydligen är känd på alla klubbar i bergen så visst tackar man ja!
Men jag inser, eller jag har vetat de innan också. Att ja är inte den där bruden som gillar att bli bjuden på drinkar och va den där som får allt serverat på silverfat.,
Eller som många andra kallar de V.I.P.
Ja pallar de inte, ja gillar att va den lilla simpla bonden jag är och trivs bra så.
Känner mig obekväm i rollen som V.I.P.
Stureplan, Nej tack.
Men men, kvällen sluta med att Daniel var så full så han fick åka taxi hem.
Och jag trippa hem i regnet med ett par blöta skor. För de hör ju till.
Det regna idag, någon som är förvånad????


Nya planer för vårt boende är påväg.
Detta är de första jag ska snacka med Oscar om när vi vaknar imorn.
Men ja tror allt är grejt.

Sist men inte minst,
'Kajsa och David, ni vet mycket väl att ja gillar er. Men ibland med lite vin i kroppen i oss alla blir de för mycket för oss alla.
Och nästa gång vi ska ut så ska vi separera på er. ;)
Love ya toooo.... De vet ni ;)



fia kom till mig, sitt hos mig, klia mig på magen!

Kommentarer
Postat av: maja

tack! hur mår du gumman? är du festivalsugen?

2009-02-21 @ 10:29:43
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker fernet är gott =)

2009-02-21 @ 15:27:09
Postat av: Jonathan

Ja oxå!

2009-02-23 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0