ÄT DU, JAG SVÄLTER SÅ GÄRNA

sååå jävla trött.
vakna vid 11 och snooza till 12.
har insett att jag börjar skylla ifrån mig om VARFÖR jag sover så länge på morgonen och inte går upp i tid.
MEN jag har ju faktiskt jobbar ALLA dagar utom 2 den här månaden. Så lite sliten är jag.
Dessutom har ju vi ett stort renoverings pådrag i vår lägenhet.
Hela taket, väggarna och isoleringen är borta så nu är bara skelett kvar av A-K och Kyllers rum.
Dom får numera sova i vardagsrummet med Oscar. Men varje morgon klockan 8 kommer snickarna och börjar såga, så då är det bara för mig också att flytta ut dit och lägga mig i soffan. Brukar efter en stund kunna somna där med.
Idag ska vi ha möte på jobbet om ett nytt kassa och boknings system. Vi får se hur de går med de.

Oscar har börjat leverera glass runt om i Bergen. Så nu är det inte en ovanlig syn att man hittar glass i frysen.
Det är drömmen!

Snacka med min kära vän Malin igår, hon ska förmodligen flytta hit.
Vore skit skoj tycker jag med.
Jag har redan hjälpt henne lite att hitta lägenhet m.m, men ska hjälpa henne så mycke som möjligt.
Kommer bli as kul om hon och lill Malin flyttar hit.
Vilket kalas de skulle bli.

Ne nu ska jag till jobbet IGEN!





Jag har jobbar hårt i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0