saker jag gjorde 2008

arbetade som frukostvärdinna uppe i stöten. Vilket innebar mycket festande med många tidiga mornar, HC kvällar och massa nya vänner. Bland annat Anna-Kajsa.

Har flyttat tre gånger. Stöten, Norrtälje, Bergen.

Började ett nytt jobb ute på Lidö där jag fick prova på mina kunskaper som receptionist och konferensvärdinna.

Var till London två vänder inom loppet av några månader.
 
Beställde in fisk för första gången i mitt liv på en restaurang.

Parade ihop två kärlekspar. Först kära David och Kajsa, Sen fick jag Skrot att få upp ögonen för en gammal dejt till mig som de inte klicka för. Dom klicka det verkligen för och båda dessa par är kärare än nånsin. Tror att jag kanske ska öppna en dejtingfirma.

Har varit på fem arbetsintervjuer

Sa upp mig från Donken.

Firade julafton hemma med familjen vilket jag inte gjort på 3 år.

Tappade bort min handväska, men hitta den igen.

Spärrade mitt SIM kort och låste min telefon ett antal gånger.

Tappade ett antal Visa kort (så går det när man har korten i Bh:n.

Lärde mig svänga på min snowboard.

Flög flygplan själv för första gången i mitt liv.

Satte mig i en bil med Knyller och åkte till Hultsfred där jag inte såg så många band som jag hade planterat

Gick i högklackat för första gången i livet.

Plocka svamp och gick vilse i skogen.

Försökte åka wakeboard, men kunde värken svänga eller komma upp.

Lärde mig köra fyrhjuling och "mulen", lyckades få fyrhjulingen att totaldö.

Spelade minigolf för första gången på flera år.

Flyttade till ett nytt land med nytt språk och nya vänner.

Mina mål för 2009.

Ta körkort!
Bli rik
Resa












Kommentarer
Postat av: cam

å ja serverade dog fisken!! :D Du är bäst! saknar dig å lite galet upptåg. Puss

2009-01-03 @ 01:46:36
Postat av: cam

dig* ska de stå, inte dog..oops

2009-01-03 @ 01:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0